Käyttö- ja toimitusehdot


Areidon -hyvinvointi Verkkokaupan käyttö- ja toimitusehdot

Käyttöehdot ovat voimassa 6.6.2023 alkaen.

Yleistä

Areidon -hyvinvointi -verkkokauppaa ylläpitää Areidon -hyvinvointi, Päivi Vasshaug, Valtakatu 30 45700 Kuusankoski, puh. 040-1707880 (puhelun hinta oman operaattorisi liittymäsopimuksen mukainen hinta), sähköpostiosoite: areidon.hyvinvointi@outlook.com,  y-tunnus 1782225-4.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelun (Paytrail) kautta. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Maksaminen ja maksutavat

Maksuehdot:Maksupalveluntarjoaja Paytrail OyjMaksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2Lutakonaukio 740100 Jyväskyläwww.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jokaisen tilauksen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys areidon.hyvinvointi@outlook.com.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitusten kuljettajana toimii Posti Group Oyj. Toimitus Suomeen 5,90€. Toistaiseksi toimitamme vain Suomeen. Lähetämme tuotteet postipakettina lähimpään postitoimistoon, postin pakettiautomaattiin tai pienemmät tuotteet kirjeenä. Kun paketti on toimitettu, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeellä. Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Lähetämme tuotteet kuitenkin viimeistään viiden arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, minkä lisäksi tulee tuotteen kuljetuksen vaatima toimitusaika. Jos tuotteiden toimitus jostain syystä viivästyy esimerkiksi tuotteen loppumisen vuoksi, olemme yhteydessä sinuun sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tuotteen palautusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöitynä toimitettuja ja avattuja kosmetiikkatuotteita ei voi palauttaa. Palautusoikeus ei myöskään koske henkilökohtaisia hygieniatuotteita, kuten hammasharjoja tai seksuaaliterveystuotteita (Yoni-eggs lantionpohjanlihaksistonharjoittelukuulia). 

Peruuttamisilmoitus on tehtävä 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuotteet on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa tilaus sähköpostitse,  areidon.hyvinvointi@outlook.com tai puhelimitse 040-1707880.

Myyjä ei vastaa tuotteen palautuksista syntyvistä kustannuksista.

Maksujen palautus

Palautamme kaikki suorittamasi maksut (lukuun ottamatta toimituskuluja) viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin olemme vastaanottaneet peruuttamisilmoituksesi. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.  Palautamme suorittamasi maksut vasta sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet. Säilytä kaikki palautukseen liittyvät asiakirjat huolellisesti siihen saakka, kunnes saat meiltä vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet. Sinulle ei aiheudu mitään kustannuksia maksujen palautuksesta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautuskustannukset.

Reklamaatiot, vialliset tuotteet ja tuki

Areidon -hyvinvointi vastaa tuotteissa ilmenevistä virheistä kuluttajansuojalain mukaisesti. Jollei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu, Areidon -hyvinvoinnin enimmäisvastuu rajoittuu tilatun ja virheelliseksi todetun tuotteen hintaan.

Ota meihin yhteyttä välittömästi, jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai virheellinen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. 

Jos kauppaa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajalautakunnan (www. kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajalautakunna käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). 

Voit kaikissa www.areidon.fi tekemiisi tilauksiin liittyvissä asioissa (sisältäen reklamaatiot) ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen areidon.hyvinvointi@outlook.com.